Blogi

Margit Aasmäe: Kui me kümne aasta pärast oleme sama kõnekas koht kui täna, oleme teinud õigeid otsuseid ja disaini investeerimine on ära tasunud

Fotografiska majutab Disainmõtlemise konverentsi, mis sel aastal keskendub Skandinaavia disainile. Näeme, et Fotografiska on nii jätkusuutliku mõttemaailma, väärtuspõhise juhtimise, tervikliku kliendikogemuse kui ka meeli turgutava keskkonna poole pealt väga hea Skandinaavia disaini näide. Tervikkogemuse loomise köögipoolt avas Fotografiska tegevjuht ja kaasasutaja Margit Aasmäe.



Loe lisaks

Tuuli Pärenson: Otsustamine tuleb viia nii madalale kui võimalik, ideaalis lahendusi loova meeskonnani

Konverentsil veab Gofore tegevjuht Tuuli Pärenson ühes Anton Schubert ühes praktikumi “Digital is Physical – Toward Sustainable Digitalisation” ehk kuidas vähendada digilahenduste jalajälge. Esmapilgul on tegemist justkui pseudoprobleemiga – kuidas need nähtamatud teenused maailma reostavad? Tegelikkuses jätab iga klikk ja digimaailmas liikuv infokild oma jälje ja just seetõttu tuleb ka digiteenustest mõelda kui füüsilistest toodetest või teenustest.
Kahe praktilise tööriista abil aitavad Tuuli ja Anton disaineritel ja arendajatel näha võimalusi, kuidas luua jätkusuutlikke digilahendusi.

Loe lisaks

Agne Kinks: Kõik algab kasutaja vajaduste, valude ja eesmärkide kaardistamisest

Agne Kinks on turu- ja kasutajauuringute vallas töötanud üle 20 aasta. Hetkel juhib ta Pipedrive'is turu- ja kliendiuuringute osakonda, kus on töötanud nüüd juba pea 4 aastat. Enne Pipedrive'i töötas Agne uuringufirmas Kantar Emor, kus ta nõustas kliente erinevatest valdkondadest, juhtis erinevatel aegadel sealset meedia ning hilisemas etapis ka kliendistrateegiate osakonda.
Loe lisaks

Miks just Skandinaavia disain?

Selle aasta konverentsi peateema on disaini äriline väärtus, mis on ka peamine põhjus, miks alateemana vaatame just Skandinaavia ettevõtete ja Skandinaavia disaini poole. Skandinaavia disain on kahtlemata nähtus omaette ja seda saadab kõrge kvaliteedi, esteetika, funktsionaalsuse ja jätkusuutlikkuse kuvand. Skandinaavia disain ei ole odav ja just seda hea disain taotlebki – ihaldusväärse, toimiva, kasutaja jaoks mugava ja vastupidava lahenduse eest on inimesed nõus õiglast hinda maksma ja see loob kokkuvõttes väärtust nii ettevõtetele kui kasutajatele.
Loe lisaks

Tom Morgan: Disainerid ei päästa maailma, aga…

Tom Morgan on olnud vabakutseline tootedisainer, konsultant ning disaini- ja loovjuhtimise vanemõppejõud. Nüüd on ta ANTI brändistrateeg ja juhtivpartner Bergenis. Konverentsil avab ta ühe ainulaadse kasutajate kaasamise protsessi tausta, mille tulemusena loodi narkomaanidele elupäästev vastumürgi kapsel Ventizolve. Projekt on alles lapsekingades, kuid ainuüksi esimese kuue kuu jooksul kasutati Ventizolve’i Norras elu päästmiseks 600 korda.


Loe lisaks

Arhiiv