Innovatsioon ja ringdisain, "Pandikott"

"Rendi poekott" on väga uus, üsna julge ja tugev statement, kuid väga hea näide näitest, kuidas üks idee kasvatati klientide ja müügimeeskonna koostöös toimivaks kontseptsiooniks, sealjuures haarates kaasa kogu ettevõtte. See on olnud Lindströmi jaoks tõepoolest võimas õppimiskogemus, et minna B2B ärimudelilt B2B / C-le.

Jätkusuutlikkus, “suured kõrvad“ ja valmidus lahendusi pilootida on meid palju aidanud. Lisaks oleme kohapeale toonud oma kliendid ja lõppkasutajad, et mõista, kuidas meie tööpraktikad nende igapäeva mõjutavad.

Oleme ettevõttena oma kontseptsioonide üle väga uhked ja mul on hea meel jagada meie kogemusi ning õppetunde ka Disainmõtlemise konverentsil.

Ettekandja on Harry Berg.
NB! Ettekanne on inglise keeles.