Agne on turu- ja kasutajauuringute vallas töötanud üle 20 aasta. Hetkel juhib ta Pipedrive'is turu- ja kliendiuuringute osakonda, kus on töötanud nüüd juba pea 4 aastat. Enne Pipedrive'i töötas Agne uuringufirmas Kantar Emor, kus ta nõustas kliente erinevatest valdkondadest, juhtis erinevatel aegadel sealset meedia ning hilisemas etapis ka kliendistrateegiate osakonda. Agne omab suurt kogemust eelkõige turu-uuringute vallas, Pipedrive'is töötamine on lisanud sinna nüüd juba ka päris korraliku UX valdkonna kogemuse. Pipedrive'is kehtib põhimõte - igaüks helistab! Agne jagab konverentsil kogemust, kuidas organisatsioonis kliendiuuringuid nii korraldada, et igaüks sellega hakkama saab ja saadud sisendit arendustöös kasutada oskab.
Aku on töötanud Dotis ajast, mil see taassündis eraldi üksusena. Noorema õigusdisainerina osaleb ta sisuliselt kliendiprojektide igas etapis. Aku esindab õigusvaldkonna uut põlvkonda ja tulevase juristina usub ta tõesti, et on aeg muutusteks. Ja muutused saavad alguse meist endist. Enamik inimesi nõustub, et õigusteenust pole tegelikult üldse disainitud. Tavaliselt keskendume muutuste tehnilisele poolele, nt tehisintellektile, plokiahelale või automatiseerimisele, kuid tegelikult peavad muutuma ka õigusabi pakkumise mõtteviisid. Õigusdisain tutvustab uutmoodi mõtteviisi. Aku ja Christine jagavad Doti kogemuslugusid, millel on mõõdetavad tulemused ja loodetavasti innustab see kuulajat disainmõtlemise meetodeid proovima. Inimkeskse lähenemise eest õigusteenustele pälvis Dottir Attorneys 2020 aastal Soome maineka disaini rakendamise auhinna Fennia Prize peaauhinna Grand Prix.
Anton Schubert is a sustainable digitalisation expert. Has been working for more than 25 years with global customers in numerous design consultancies in Europe and the US. Anton’s experience covers multiple industry domains with leading brands such as VW, Samsung, Prada, Lufthansa, Ford, Vodafone, Allianz, Nestle, Arla and P&G. He has built and led successful design teams in Helsinki, Stockholm, and London with numerous brand strategy, design and digitalisation companies. Anton is the founder and development lead for Gofore’s Good Growth offering. The aim going forward is to support our customers both in the public and private sector through their sustainability transformation. Anton runs the Digital is Physical – Toward Sustainable Digitalisation workshop.
Bård Annweiler is one of the two co-founders of the award-winning Norwegian design agency Mission, which opened in 2001. He has more than 20 years of experience leading branding projects, from strategy to implementation, across sectors including lifestyle, technology and professional services. Drawing on his experience with clients, agencies and several active board positions, he helps some of the leading Scandinavian businesses reimagine how they interact with both their customers and employees. Bård helps organizations articulate and deliver clear, credible brand strategies based on meaningful purpose. “People connect to brands that contribute something meaningful to the world.” In his speech he illustrates how combining identity and purpose can create customer, employee and investor engagement. Bård speaks about value of a clear purpose as the fundamental reason why today’s companies and brands are successful in business.
Christine on Dot. ridade uusim liige. Legal Design Summiti veteranina on ta juba pikka aega jaganud  kirge paremate õigusteenuste vastu ja on oma noorema õigusdisaineri rollis nagu kala vees.Christine on loov probleemide lahendaja ja tulevane jurist, kes leiab, et disaini ja õiguse ühendamine on õiguspraktika jätkusuutlikkuse võti, olenemata valdkonnast või tööstusest. 
Hegert on nõrkade kätega ratastoolikasutajatele abivahendeid arendava ettevõtte Vahva Solutions asutaja ja partner. Lähtudes oma elus veendumusest, et kõigele leidub lahendus, on Hegert pidevalt nihutanud piire, mis kaelatrauma tagajärjel ratastooli jäänud inimesi, sealhulgas teda ennast, kammitseda võiksid. Aktiivne karjäär IT-ettevõtjana on toonud Hegertile tunnustust auhinnatud veebilahenduste läbi, tema töid on hinnatud nii Kuldmunade, Disaini- kui Internetiauhindadega. Abivahendite arendamisega liikumispuudega inimestele võimaldab Hegert oma saatusekaaslastel üle maailma saada tagasi ühe olulisematest oskustest, mille trauma või haigus on neilt võtnud – iseseisvuse igapäevaeluga hakkamasaamisel. Vahva Solutsionsi haarats I Can Grab on tänaseks jõudnud klientideni Eestis ja Suurbitannias ning sisenemas uutele turgudele Euroopas. Kuidas isiklikust kogemusest ja vajadusest sündis elumuutev toode, räägib Hegert kasutajakeskse disaini plokis.
Pärast bakalaureusekraadi omandamist logistika erialal ja magistri läbimist tarneahela juhtimisel, omandas Jaan kogemusi erinevates valdkondades. Ta on töötanud juhtimiskonsultandina Ericssoni siseüksuses, aidates Ericssoni juhtkonda strateegiliste ning operatsiooniliste täiustustega. Tagasi Eestisse kolides oli Jaan meditsiinivaldkonna iduettevõttes COO, juhtides nii toote arendust kui ka neeruasendusravi kvaliteedi monitoorimise sensori kliinilisi uuringuid. Tänaseks on Jaan leidnud oma tee tagasi transpordisektorisse, olles Comodules Tuul e-tõukerataste rentimist võimaldava äri juht. Konverentsi jagab Jaan kogemust, kuidas disainiti maailma vastupidavaim ja sääsvaim sähku Tuul.
Jane on disainmõtlemise treener ja usub inimkesksesse disaini. Disaini mõtteviis ja disainitööriistade kasutamine muudab meie igapäevatöö tähendusrikkamaks - sest teame, kellele ja millist väärtust loome ja tõhusamaks - sest keskendume asjadele, mis on olulised.​ Selle usu andis Janele 6 aastat Eesti Disainikeskuse juhina teenusedisaini ja disainmõtlemise koolituste, meistriklasside ja äri- ja avaliku sektori innovatsiooni programmide läbiviimise kogemus. Täna viib Jane läbi disainmõtlemise praktikume Design Mindsi, Miltton Sisu ja Tank klientidele. Jane on Disainmõtlemise konverentsi algataja, kuraator ja moderaator.
Jim Kalbach on tuntud autor, esineja ning disaini, kliendikogemuse ja strateegia treener. Praegu on ta juhtiva digitaalse veebitahvli MURAL peaevangelist. Jim on kolme raamatu autor: „Designing Web Navigation” (O’Reilly, 2007), „Mapping Experiences” (O’Reilly, 2016) ja kõige hiljutisem „The Jobs To Done Playbook” (Rosenfeld, 2020). Samuti on ta haridusliku ja koolitava sisuga veebipõhise tööriistakasti JTBD Toolkit asutaja ja juht. Jim peab blogi aadressil experinginformation.com ja säutsub @jimkalbach. Konverentsil viib Jim läbi interaktiivse sessiooni, mis aitab mõista, kuidas klientide vajaduste kaardistamiseks JTBD tööriistakasti kasutada.
Kristi on Miltton New Nordicsi kaasasutaja ja partner. Nõustamisvaldkonnas on tal 25-aastane töökogemus ja tema asutatud Miltton JLP alustas tegevust 2005. aastal. Kristit paeluvad enim inimeste arendamine, ettevõtete muutuste nõustamine ja muutuste kommunikatsioon ning uute ühiskondlikult mõjusate ettevõtmiste käivitamine.​ Kliente nõustab Kristi tuginedes pikaajalisele pangandussektori kogemusele Hoiupangas, Hansapangas ja Swedbanki Stockholmi peakontoris ning Eesti Energia kommunikatsiooni ning Eesti valitsuse kommunikatsioonibüroo juhtimisele. Ta on omandanud suhtlemistreeneri kutse ning eest vedanud mitmeid ettevõtete organisatsioonidisaini, teenusedisaini või kliendikogemuse arenguprojekte. Kristi juhib konverentsil juhi juttude vestlusringi.
Marihum is a Designer whose work focuses on the transformation of business strategies and organizational ecosystems through the study of human behaviors, application of technological foundations, and the development of future and disruptive scenarios.  Her key activities have been to rethink and re-design processes for better customer and employee experiences and also, conceptualizing business ideas and business models to place them on the market. Currently, Marihum is working as the Design Director, Value Officer of eFM, Engaging Places. In 2015, she co-founded Service Design Drinks Milan (SDDM), a design community based on events, debates, and research related to service design methods and trends, technology. In 2020, Marihum Co-founded Transforming Designers, global collaborative research that aims to assess, discuss and envision the evolution of the role of design around the world. Recently, Marihum started a position as an adjunct professor of the Master Product Service System Design. Her academic focus is related to the relationship between creativity, technological foundations, and ethical values. In her presentation Marihum will discuss SDDMilan research on the evolution of the designer's role and shares the pros/cons of the rapid transformation of the Design Identity.
Mark juhib Novo Nordiski disaini- ja UX-meeskondi, kus keskendutakse uudsetele ravimite  jaotusseadmetele ja sellega seotud süsteemidele. Tema meeskond on pühendunud läbimõeldud ja terviklike kasutajakogemuste loomisele, mis muudavad krooniliste haigustega inimeste elu ning Novo Nordiski portfooliosse tõeliselt kasutajakesksete pakkumiste loomisele. Enne Novo Nordiskiga liitumist ja Kopenhaagenisse kolimist oli Mark USA-s Cambridge'is asuva Teva Pharmaceuticalsi digitaalse tervise osakonna loovjuht. Lisaks oli Mark dotsent nii Rhode Islandi Disainikoolis (RISD) kui ka Massachusettsi Kunsti- ja Disainikolledžis (MassArt), kus tema juhitud kursused keskendusid disaini ja ettevõtluse ristumiskohtadele. Juhi juttude vestlusringis jagab Mark kogemust, kuidas juhtida disainimeeskondi ja kuidas organisatsioonis disaini mõju mõõta.
Chalmersi tehnikaülikooli magistriõppe ajal juhtis Simon oma e-äri. Viimased 10+ aastat on Simon keskendunud virtuaalse ostukogemuse parandamisele. Algul erinevatel juhtivatel positsioonidel Rootsi finantstehnoloogia ettevõttes Klarna ja nüüd juba neli aastat logistikaga tegeleva ettevõtte Budbee ehitamisega. Simon on olnud osa Budbee arendamisest ettevõtte praegusele positsioonile ja jagab oma ettekandes disainiteekonda, kuidas jõuti  Põhja-Euroopa juhtivaks jätkusuutlikuks nn viimase miili tehnoloogia ettevõtteks.
Praktiline visionäär ja üleilmselt tunnustatud arvamusliider Stefan on juhtimiskonsultatsioonifirma McKinsey vanemekspert ja disainidirektor. Maailmas esimesena teenusedisaini magistrikraadi omandanud energiast pakatav 18-aastase rahvusvahelise kogemusega Stefani eesmärk on võimestada organisatsioone, käivitades muutusi ettevõtetes inimeste juhitud innovatsiooni abil, mis aitab neil ületada klientide tulevikuootusi. Üleilmses teenusedisaini kogukonnas on ta kliendikogemuse meister ja ekspert, mainekas kõneisik ja eestvedaja. Stefan avab konverensti ettekandega, mis tutvustab McKinsey poolt 2018. aastal läbiviidud uuringut The Business Value of Design, kommenteerides ja ilmsestades seda oma isiklike kogemustega.
Tanel on KappaZeta asutaja ja ta töötab selle nimel, et teha satelliitseire poolt pakutav kasu kõigile kättesaadavaks. Ta on kaugseire valdkonnas tegutsenud üle 10 aasta ja tal on PhD geoinformaatikas. Ta panustas arendustöösse mille tulemusena võttis PRIA 2018. aastal kasutusele maailma esimese kogu riiki katva niitmise tuvastamise süsteemi. Täna aitab ta pakkuda analüüsivalmis satelliitseire andmeid teadus, arendus, ruumianalüüsi ja konsultatsiooni ettevõtetele. Samuti arendab ta teenuseid põllumajanduse ja kindlustuse sektorile. Konverentsil räägib Tanel satelliitseire baasil põllukultuuride monitooringu teenuse CropCop arendamisest Disaini meistriklassi raames.
Theresel on üle 25 aastane rahvusvaheline kogemustepagas juhtimisest, strateegiast, äriarendusest, müügist ja turundusest. Ta on juhtinud nii ülemaailmseid kui ka EMEA tasandi (Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika) ettevõtteid ning keskendunud eriti just ettevõtte kasvule ja ümberkujundamisele, brändikapitali loomisele ja eesmärgipärasele juhtimisele. Tal on majandusteaduste magistrikraad Soome Åbo Akademi-st. Therese on viimase 6 aasta jooksul töötanud äristrateegia konsultandina, töötades koos juhatuse liikmete ja C-taseme juhtidega, et ehitada tulevikumaailma sobivaid ettevõtteid. Thereset kannustab töö inimeste ja organisatsioonidega: neid inspireerides ja energiat andes võimaldab ta neil olla parim versioon endast. Therese osaleb Juhi juttude vestlusringis.
Tom on olnud vabakutseline tootedisainer, konsultant ning disaini- ja loovjuhtimise vanemõppejõud. Nüüd on ta ANTI brändistrateeg ja juhtivpartner Bergenis. ANTI on multidistsiplinaarne agentuur, mille stuudioid leiab üle terve Norra. Nad tegelevad nii disaini- ja reklaamiprojektide, tehnoloogia ja ettevõtluse arendamise kui ka telesaadete ja filmide tootmisega. Tom töötab koos omanike ja juhtidega, et viia nende bränd tulevikku, kasutades kultuurilisi teadmisi, digitaalset disainmõtlemist ning traditsioonilisi brändi planeerimise ja ärinõustamise oskusi, et luua strateegiaid, mis käivitavad kultuuriliselt murrangulisi ideid. Ta on ka RSA (Royal Society of Arts) ühingu liige, kuid mis kõige tähtsam – kahe poisi isa, kes tuletavad talle meelde, mis on tegelikult oluline. Tom avab konverentsil väga spetsiifilise ja ainulaadse kasutajate kaasamise protsessi tausta, millega loodi narkomaanidele elupäästev vastumürgi kapsel Ventizolve. See oli ka ülimalt poliitiline projekt, mille võimaldasid tuulesuuna muutused uimastisõjast kahjude vähendamise poliitikale. See on disaineritele uus maailm, kuid selline, mis on emotsionaalselt olnud äärmiselt tasuv. Projekt on alles alguses, kuid ainuüksi esimese kuue kuu jooksul kasutati Ventizolve Norras elu päästmiseks 600 korda. 
As the Chief Executive Officer of Gofore Estonia, Tuuli is responsible for international business development that aims at building an ethical digital world. Tuuli holds a PhD in Economics and have been active in promoting and consulting on corporate social responsibility and circular economy in Estonia. She is recognised as one of the Top 25 Women Leaders in Software of Europe for 2021. Her special skill is designing and implementing cooperation models that promote co-creation and stakeholder engagement. Most of the successful transformations are nowadays as much about changing the behaviors of people and organizations, as they are about technology. Together, we turn challenges into opportunities. Tuuli is a co-moderator of the Digital is Physical – Toward Sustainable Digitalisation, workshop.